Lite bilder som jag lovade

 Alex mitt barnbarn.   Diezel, stor 20 kg tung är 4 månader nu.


 Alex o Diezel har skit kul i min säng.  Tar en paus nu. 


 Diezel här är jag 3 veckor o redan snygg. 


Ja nu är här några bilder. Fick min nya kamera i torsdags, det kommer fler bilder. 
Jag skall bara komma underfund med alla fineser som finns på den, men det klurara vi snart ut tror jag. 
Nu är det snart flytt dax igen, till 1:sta våningen, det skall bli skönt att flytta ner, 
och slippa ränna i dess jobbiga trappor. 
Sen börjar man jag mitt ny gamla jobb igen, köra min turistbuss. 
Det skall bli så kul så, ni anar inte vad jag saknat det jobbet. 
Så man vet aldrig om man dycker upp i norr, dom har bussar där uppe med, 
och det hade jag ingen aning om, för då hade jag börjat för länge sedan. 
Det blir körning som veckoslut, militärer, och ev Paris. Men jag skall inte köra som förr, men en o annan tur till
annan destination blir det säkert, jag får ju köra vad jag vill, tur har man, men dom kan mig utan o innan till.  Min Diezel skall vara på hunddagis om dagarna, och jag har tur att grannens dotter jobbar där,
hon vet ju hur Diezel funkar och skall tränas, det fixar hon, det kallar jag tur.
Nej nu får jag väl gå och lägga mig sidan om Alex, så nu blir det en och annan spark i natt med,
han far ju som en tornado i en säng. 
Men det har varit kul att ha han i helgen, Alex ringde o ville vara här.
Sen fick han bestäma mat så i fredags tacos, idag pommes o korv, i morgon spagetti o köttfärssås.

Dax att sova nu kl är 02.00, så jag säger  Godnatt o sov gott, dröm sött. Hörs snart igen. BYE BYE 

Kommentarer
Postat av: Christel

Vad söt ALex är och vilken fin hund !

Hoppas du får köra till Kristianstad också och att det passar med hur jag jobbar så vi kan ses !!



Kram

2009-09-27 @ 08:36:04
URL: http://christelolsson.blogg.se/
Postat av: Marita

Mormors gull unge är det.

2009-09-27 @ 08:44:17
Postat av: Anonym

fina bilder-)

2009-11-06 @ 18:32:35
Postat av: vännen

uppdatera Marita det är kul att läsa om vad som hände dig där nere. Kram

2009-11-08 @ 11:39:19
Postat av: vännen

Här uppe i norr har det kommit lite pudersnö. Hur är det där nere? Jag jobbar o står i som vanligt. Här ÄR allt som vanligt.Kram på dig.

2009-11-12 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0