Utkast: Ja nu ...


Ja nu är jag här igen, Trött men annars mår jag bra.
Jobbat mån, tisdagsnatt, skulle vara ledig sen, men fick
jobba onsdagsnatt. Vaknade 13.00 tisdag, sen fick jag inte sova
förrän på onsdagskväll kl 23, så det blev många vakna timmar.
Jag somnade ovaggad kan ni tro. Idag skall jag med Jecica på Ikea
hon skall handla nya grejor till sitt badrum, som är
nyrenoverat. Det blev jätte fint, nytt fint klinkers på golv.
Nu är man ledig i helgen, sen jobbar man mån,tis,onsdag natt igen.

Sen flyttar jag in i min nya lägenhet, det skall bli kul, men det kommer att bli tomt

eftersom man är van vid mitt barnbarn och allt liv, kommer att sakna både han och dottern mycket.

Men vi bor inte så långt ifrån varandra, tar 5 min att cyckla, så vi kommer att träffas ofta ändå.

Sen har jag funderat på att inte blogga på ett tag, tycker att det verkar meningslöst att sitta och lägga tid på att
skriva, när man inte har besökare som komenterar. Dom uppe norr verkar inte vilja veta hur man har det, så då
finns det ingen anledning till att lägga energi på denna blogg anser jag. Men skall avvakta ett tag till, sen får jag se hur jag gör med denna blogg. Nu önskar jag er alla en mycket trevli helg, så kanske vi hörs.



  KRAM PÅ ER ALLA


Kommentarer
Postat av: karina

Här kommer en liten godnatt kram från mig =)

och tack för att du tycker mina foton är så underbara...det värmer =)



kram kram

2009-05-23 @ 01:13:21
URL: http://tintin67.blogg.se/
Postat av: Caroline

Klart att du ska fortsätta att blogga Marita! Sånt kan vara både skönt och kul för en själv också!



Folk kan visst vara inne på din blogg fast dom inte kommenterar. Du vet väl hur du kollar antalet besökare??



Vad mysigt för dina barn att få rå om dig nu då. Och mysigt för dig att få tid med dom!!



Hur blir det? Tänker du komma uppöver Norrland något, eller??



Kram Caroline

2009-05-24 @ 22:31:44
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja det blir en helg bara, efter midsommar. Börjat nytt jobb, så jag har ingen semester. Kram

2009-05-24 @ 23:03:32
Postat av: monke

Klart du ska blogga, vill vet hur du har det... Jag är jätte dålig på att lämna kommentarer, men läser din ofta :-)

Hoppas du trivs å mår gott!!

Kram

2009-06-08 @ 20:01:57
URL: http://monkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0