Söndag kväll

Alla mina vänner



Allt bra hoppas jag, här är det bara fint, sitter och skriver till er nu. Jag kollar på en film på 3:an som heter Guru.
Den verkar si så där, men brist på annat så dugger det. Har bara haft en sådan lat dag idag, Dottern jobbat och barnbarnet kommit hem från sin pappa. Vi har tagit en kvälls fika nu och det är sänggående för den yngre herren. Imorgon skall jag börja på mitt nya natt jobb, på ett boende i Helsingborg. Det skall bli hur kul som helst att börja jobba inne igen.  Och jag skall skriva kontrakt på en 1:a med fransk balkong, var får ni veta en annan gång, jag skall ha allting klart innan adress utgives. Så ni får var nyfikna  ett tag till. Nu skall jag duscha och efter det skall jag slö titta på tv, och hoppas att man somnar innan kl 02, som är vanligt att man inte gör av någon konstig anledning. Hoppas att ni kan ha det så bra som ni kan, för det skall jag. Och ett speciellt tack till Karina för dina fina prat stunder och du är en fin vän. Nu har jag skrivet nog för idag. Önskar alla mina vänner en god natt o sov gott dröm sött. gäller även er i Norr Bye Bye

Kommentarer
Postat av: karina

Tack!!! =) Du låter så stark när det gäller L men själv gråter jag bara...men jag har nog varit hårdare mot honom än du...har sagt dumma saker nu efter han stack...MEN jag e sååå j-a besviken och så j-a lurad!!!



Kram

Karina

2009-05-18 @ 19:40:22
URL: http://tintin67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0