Nu är jag här igen

Jag har haft bloggtorka nu ett tag. Har varit sjuk pga att jag gick i väggen och mycket annat har hänt här i Skåne med. Jag bodde hos en vännina, men det gick inte mer pga spritproblem som hon hade, så nu bor jag i Åstorp. Flyttar den 1/6 till en annan lägenhet som jag inte talar om var här än, inte förrän jag skrivit på papper, då kan jag vara lugn. Det är bara en 1:a men den får duga så länge, skall sätta upp mig på en 2:a längre fram, men det är svårt att få, pga bostadsbrist. Jag fick denna pga att jag stuntade i om det fanns balkong eller ej, det finns en franskbalkong och det räcker till mig. Jag skall börja ett nytt jobb inne i Helsingborg på Måndag och det är på natten, och det är ett stort hem. Det skall bli jätte kul att börja inne igen, så nu blir allt som vanligt igen, men går på schema denna gången, så nu får man mer normal arbetstid. Men som vanligt så blir det väl att man jobbar extra. Men jag måste börja tänka mer på mig själv nu, och på mina barn och barnbarn, som jag älskar. Sen skall jag och titta på Arabhästar som en vän äger, ja han har ca många, så det skall bli Jägersro där dom skall kvala in, så det skall bli kul. Men vara i deras stall går inte för dom bor i Kalmar, och det kör man inte på en kvart. Nu sitter jag hos min dotter och skriver till er, skall vara här för hon jobbar i helgen. Tyvärr kan jag inte lägga in bilder för kameran paj, men det kommer. Hoppas kunna ta bilder från Jägers och på Arabhästarna, och lite annat med förstås. Nu skall jag titta på en kriminalare på tv 9, den verkar bra. Ha det nu så bra ni kan alla. Och kram till mina vänner i Norr, kommer snart upp.



FRÅN SKÅNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0