Inför morgondagens flytt den 1/6

Ja nu sitter jag och skriver igen. Denna gången skriver jag ang min flytt. Flyttar in i en 1:ta med sovalkov och stort kök och badrum, ingen balkong men dock en fransk balkong. Jag skall åka upp och hämta min hund och lite grejor i Norr, men vet inte när, för det får bli en helg, för jag jobbar mycket enl mitt schema kan jag bara åka en helg, så jag hinner kanske inte hälsa på er denna gången. Men det kommer att bli, men som sagt vet jag inte när. Sen vet jag inte om det är så kul, eftersom det går en massa skitsnack om mig, så det får jag överväga mycket noga. Även om jag bor i Skåne så når det mina öron. Man kan ta reda på saker och ting innan man yttrar sig om saker, men det skall jag nog ta reda på. För dom som snackar är tyvärr inte mina vänner mer. Jah hatar att vara ovänner med folk som jag tycker mycket om, men dom kommer att finnas i mina tankar och mitt hjärta ändå, men umgås blir inget av det. Ha det så bra ni kan alla i Norr ( även skitsnackarna). Kram på er så kanske vi hörs en  annan gång . PS/  Man var bra när man ställde upp, men nu kom skiten./DS                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0