Godmorgon

 Ja nu sitter jag här och skriver igen. Fick gå upp tidigt, men det är jag ju alltid ändå, så det var inget nytt igentligen. Nu är här hantverkare igen i hennes badrum, som dom fixar till efter en vattenläcka. Det kommer att bli fint det här. Så jag är hos henne nu så länge det är hantverkare här. Det blir väl svårt att sova i morgon bitti om jag har otur, men den smällen får man ju ta. Det skall vara klart på torsdag om allt går som det skall och inget strular till sig. Ha nu en bra dag så hörs vi snart igen. Än en gång godmorgon och ha en bra dag.


                                               Kram Marita

Kommentarer
Postat av: karina

Hej!! =) tack för alla fina kommentarer på min blogg =)

Önskar dig en skön helg med ledighet o allt vad det innebär =)



Kram K

2009-05-21 @ 15:01:07
URL: http://tintin67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0