Nu kommer uppdateringen.

Hej alla mina vänner i Norrland.

Ja då var jag tillbaka på bloggen, för en uppdatering. Har inte haft tid att skriva, jobbar mycket. Jag jobbar i nattpatrullen i Höganäs, och trivs väldigt bra. Har jobb till hösten och det är ju bra. Skall vara ledig 2 veckor i juni, min väninna fyller 50 år. Vi skall ev åka till Cypern och fira detta, hon har bjudit mig. En annan sa,  jag kommer upp nu i slutet på Mars, skall hämta grejor och min lille hund Kimmy, jag saknar han så att jag håller på att få ett fel. Åker natten mellan torsdag och fredag den 26-27/3, kommer att stanna till Lördag eller söndag. Skall hälsa på så många jag kan och hinner. Hoppas att allt är bra med er där uppe, såg att ni fått mycket snö, och att ni hade inte haft det sen -84, det fick jag veta av Yvonne, jag saknar er och snön. Här blev det snö på vinterlovet vecka 8, ni kan tro att barnen hade roligt, det är ju inte ofta att dom får uppleva snö här i Skåne. Jag har fått en katt som hetter Ester, (bondkatt), Hon fick jag för syndernas skull, hon är helt tokig, skall sova på min mage, blir tokig om hon inte får mat när jag kommer hem på morgonen,då biter hon en i tårna och sätter feleben på en. Testade att lägga mig och då fick jag, hon bet mig i näsan. Så det var bara att ge henne mat omgående. Det skall bli kul att hämta min älskling Kimmy och han har sällskap av Ester. Ha det bra nu, så hörs vi när jag kommer upp. ( vet inte när jag kan skriva igen). Kram på er alla, ( från blöta Skåne,regnar nu).




Kommentarer
Postat av: Marita

Felstavsnisse var framme, skall vara sak och inte sa.

2009-03-08 @ 21:46:03
Postat av: Marie S

Kul att du kommer upp en sväng. Hoppas vi kan träffas då. Kram Marie

2009-03-09 @ 18:31:01
Postat av: Marita

Klart vi skall träffas, kommer på fredagen den 27 och stannar till Söndag. Träffas skall vi. Kram

2009-03-09 @ 21:44:18
Postat av: Sofie

KUL med en uppdatering! Du prickar in så du kommer upp samma helg som angeltävlingen, den är den 28 på bosjön.

Förstår att du saknar Kimmy, jag skulle bli tokig utan mina 2 tussar!



KRAM

2009-03-09 @ 21:50:08
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: yvonne

Ska bli kul att ses!!

2009-03-10 @ 07:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0