Kort på min familj.

Luoise   Joakim   Emma Syrrans barn

Min pappa Mamma och Emma ( syrrans dotter minsta)Min mamma o Emma


Dessa är tagna på Jockes födelsedag den 17/3. Jag mår bara bra, hoppas att ni gör detsamma. Här har varit fint väder nu i 2 dagar och skall bli det i morgon med. Nu kommer jag snart upp om allt går som jag vill. Kommer och hälsar på så många jag kan om det hins med, men det hoppas jag att det gör. Nu är kl 22.55, och jag har varit med Jecica o Alex på Ikea i eftermiddags, hon handlade grejor till sin lägenhet, fint som attan blev det och myssigt. Så nu skall jag lägga mig och titta på tv hade jag tänkt. kommer att skicka fler bilder, men vet inte när det blir, har en kompis som lånat ut sin kamera, så att jag kan ta fler bilder. Nu säger jag natti natti på er alla.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va roligt med bilder! Ser att du är lkt din mamma ;-)

Snart ses vi igen!!



KRAM

2009-03-20 @ 11:11:45
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Marita

Tyvärr måste jag göra er besvikna, jag kommer inte ner nu, utan slutet april. Sorry är besviken själv med. Kram alla

2009-03-22 @ 14:04:23
Postat av: Marita

Skall vara upp inte ner.

2009-03-23 @ 18:34:13
Postat av: Sofie

Tack så mycket. Jag älskar verkligen den hästen! Han är som en dröm att rida! Och helt underbar i sinnet. Ångrar inte en sekund att jag sålde Collis, har bytt upp mig 100 gånger! Trots att hon oxå var en skönhet, men man rider inte på utseendet!



Hoppas du har det bra!



KRAM

2009-03-23 @ 19:22:57
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Marita

Jag har det bara bra. Kram

2009-03-27 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0