Till min stora sorg

Ja, fick besked att vi inte fick ha hundar som skäller, så min älskade Kimmy kan inte komma ner till mig. Bendt är så snäll att han behåller han, annars hade jag fått avliva han. Det går tyvärr inte att lämna han till någon eftersom han är som han är o det är lite mitt eget fel, har varit väldigt överbeskyddande eftersom jag miste lila My endast 14 veckor gamal. Hämtade Kimmy strax efter och jag beskyddade han så enormt. Och det var väl inte riktigt bra det. Han vaktade mig så, att ingen som han inte kände kunde komma närma mig utan han naffsade till och det är inte bra då att någon annan som han inte känner skall ha han. Jag blev glad när Bendt sa att han behöll han. Kimmy skäller ju så fort det kommer någon, och då hade han skällt ofta här i Skåne för dom springer ju ut och in i trappan, och då hade man fått flytta eller avlivat han och det slipper jag nu. Tack Bendt du är en ängel. Ville bara skriva av mig lite om detta nu skall jag lägga mig, har varit barnvakt till Alex idag mellan 13- 22. Nu har jag 2 nätter till sen ledig 2 sen dax igen. Ha det så bra nu alla mina goa vänner.  Godnatt o sov gott                                                                                                                                                                                      




                                                                                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Christel

Vad tråkigt att du inte kan ha din hund själv men bara han får det bra !!!

Han är så fin på bilden du satt in !!

2009-07-17 @ 16:43:26
URL: http://christelolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0