Från ett vitt Skåne

Min älskade Diezel. 22/5 2009 - 09/12 2009
                                                                                                    Blev endast 6,5 månad, fick avlivas pga 
                                                                                                    sjukdom. Han lämnade ett stort tomrum i 
                                                                                                    hjärta.


Jag kommer att skriva mera längre fram, men just nu så känner jag inte för det alls. Allt är bra annars med mig, skall fira julen med mina barn i år med, skall bli kul. Jag skall ha julen hos mig i år. I fjol var vi hoss mellan pojken Paddy hans familj Lina o Lille Vincent. Jag önskar er alla en god jul o Gott nytt år, och var rädda om er. Kramizzar från Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0