Min lila lya

Ja jag bor i en myssig etta med sovalkov och storm trivs Här kommer lite bilder på det.




 Mitt sov kryp in.      Början på vardagsrummet. Hörna nr 1


 Hörna nr 2            Hallen


 Början på köket

 Andra ändan av köket.

Tyvärr så blev den ena bilden stor, tryckte fel, men det får ni ha överseende med. Jag är inte van att sätta in bilder, men nu kommer det att bli mer av det, för jag får min kamera nästa vecka. Man får vänta, dom fick beställa hem den jag skulle ha, men det gör inget.

Nej.........nu är kl 01.00...........så nu får man väl kanske.....................lägga sig.......tror jag kanske. Jag och grannen Ulla som har 2 av Dizels syskon Fanny o Rex, vi har GÅTT en runda på 3 kvart, så hulliganerna är trötta. Men det värsta av allt är att jag saknade inte snarkningar..................o vad händer.........JOOOOOOO DIZEL SNAAAAARKAR.........HÖÖÖÖÖÖGT. Men det är smällar man få ta det. Kimmy han snarkar inte han int. Nu hoppas jag att ni blev nöjda med lite bilder från mitt hem och djur. Men som jag skrev innan så blir det mera av den varan framöver. Ha det så bra alla mina fina vänner i både Skåne o Norr över. God natt o sov gott, dröm sött. KRRRAAAAAMMMMM alla.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va fint du har fått det i din lägenhet! JÄTTEMYSIGT!! :)



Ser fram emot mer bilder, det är alltid kul att kolla på det.



Kramar

2009-08-25 @ 07:50:26
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Christel

Oj !!!

Vad fint du har det !!

Mysigt !!



Kram

2009-08-25 @ 10:16:03
Postat av: Anonym

Jätte mysig lägenhet, och fina hundar ha det bra. Kramar

2009-08-25 @ 19:58:06
Postat av: Marie

Mysig lägenhet. Går det bra med hundarna? Kent tackar för grattishälsningen på msn. Ha det så bra. Kram från oss tre.

2009-08-25 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0