En uppdatering från Skåne

Ja nu har man gjort sina 21 pass denna månad, nu är man ledig 1 hel vecka, och det är första gången jag ser framemot det. Nu har min älskade Kimmy kommit till Skåne och han har fått en kompis som heter Dizel och är labrador-bordercilli. Samma ras som min älskade Kimbha som jag fick avliva endast 4 år gamal pga canser. Detta är en lik lat o rolig hund, och han o kimmy trivs bra tillsammans. Dom leker som bara den, dom har roligt ihopa dessa två. Jag skall ta kort på Dizel, låna min dotters kamera hade jag tänkt, så kort kommer. Ja nu får jag se om jag kommer upp en sväng i augusti, datum ej bestämt än. Ni får mer info om det. Skall hämta lite prylar, som jag fattas här. Hoppas att alla mina vänner mår bra, för det gör jag,  Kortet på 3 hundar som betytt mycket för mig. Och nu lilla Kimmy o Dizel, är mitt allt. Jag återkommer  med bilder så fort jag lånat min dotters kamera, skall ta många bilder. Ha det nu så bra så hörs vi igen. Kram på er alla mina vänner i Norr som Söder

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det vore ju jätte bra om du ville kolla om dom har filmen!! *<Savage Streets>* heter den!!



Ser fram emot bilder på vovvarna! :)

2009-08-02 @ 10:04:57
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0